torsdag 16 augusti 2012

Lill-söndag

En helt vanlig torsdag (aka lillsöndag), förutom det faktum att jag är ensam i en (liten) lägenhet någonstans på söder och chillar på livet. Varför? Jo för min syster råkar vara bortrest (lyllos) så jag lånar lägenheten lite! Hihi. Mest för att det är mycket närmre till jobbet, 20 min till skillnad mot ca en timme mer. Värt! Så nu spenderar jag kvällen med mina allra bästa vänner! Criminal minds, och dessa sötisar!

Alv-Bella med sina bff's <3.
Ja visst är jag rolig. Haha. Ja men vad ska man göra, Viktor ser du vad du missar vaaavavaa!

Men planen för ikväll är lite mys med de tre vännerna & CM (trots att jag definitivt kommer få severe nightmares och inte kunna sova), och sen lite Harry Potter (<333333 dör kärleksdöden, lätt också mina nya bästa kömpisar) som den nörd jag är, och sen SOVA! Wiiieee, och lite lite sovmorgon. Klagar icke!

(ps, ska återuppta min träning nästa vecka, lovar, typ)

Så pussåkram på er övriga vänner! hihi. Haido.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar