lördag 23 juni 2012

Dagen efter

Oj nu har jag varit sådär SUPERdålig på att blogga, my apologies! Men det har vart en krävande vecka, haha. Först jobb varje dag utom igår, sedan lite träning på det, och ett försök till att sova lite emellanåt! Åkte hem från jobbet lite tidigare i torsdags eftersom jag hade migrän, igen, och sedan lite senare på kvällen åkte jag till viktor. Och dit kom lite av hans vänner, så vi drack öl och p2 och hade det trevligt!

Sedan igår så var det ju midsommar, peppen var på och allt var fint. Vi åkte till Kalle i spånga, och sen åkte vi vidare in mot stan för middag, på Jensens. Inte en jätterolig måltid med en överförfriskad Kalle som ordnade så att ingen av oss andra fick beställa någon dricka. Men men, maten var god iaf. Tills jag efter en timme eller så började få jäääfffligt ont över bröstet, typ. Jag tänkte att det säkert skulle gå bort men nej, det blev värre när vi tagit oss hela vägen ut till Elin i Tyresö, och jag satt mest bara där och kände att det bara gjorde mer och mer ont. Så fick typ gå och lägga mig ett tag, och sedan spydde jag mer eller mindre upp hela middagen, haha.. Detaljer är överflödiga. Japp, så jag misstänker i alla fall att det kan ha varit matförgiftning eller något sådant. Så jag tog till sist taxi hem, 908 fina kronor från Tyresö till Viksjö kan jag tala om! Men min snälla pappa erbjöd sig att betala det så det kändes rätt bra i alla fall. Så jag gick och la mig mer eller mindre, och nu när jag vaknade (ca 12 timmar senare) så mår jag rätt så bra igen! Så ja det var väl antagligen ingenting jättefarligt, hehe.

SÅå nu väntar jag på att Viktor ska ramla in från nattens äventyr, haha, och sen blir det nog en lugn lördag för oss båda. Är sjukt sugen på pizza, men antar att det inte är det bästa att äta en dag som denna.. Oh well.

Hoppas alla ni andra hade en fin och onykter midsommar till skillnad från mig! Och visst har ni perfekt bakisväder? Ha ha. Jaja, puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar