måndag 18 juni 2012

Vilken härlig dag

Ibland är livet bara sådär BRA. Det kanske är för att jag är nyduschad, skönt trött efter träning och nybliven ägare till en hel hög med nya underkläder, men idag är en sån där bra dag, då allt stämmer. Jag är bara LYCKLIG. Så underbart lycklig! Jag har en underbar pojkvän, underbara vänner, bra betyg i skolan, tillräckligt med pengar, en resa bokad till ett varmt land, hälsan i behåll, supersöta hundar, helt ok väder och en ljus framtid. Allt bara flyter på! Tänk om man kunde vara så glad jämt. Sen att det aldrig riktigt blir sommarväder, att jag bara har två veckors semester, att jag aldrig blir brun eller att jag inte har så mycket tid som jag önskar att jag hade, det får helt enkelt bara vara små gupp i vägen, eller vad säger man?

Det går bra nu kompis.

Så här känns det, hihi. 
Axwell – I Found U - Radio Edit

Puss på livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar