måndag 23 juli 2012

Ack Sverige

Ååååh varför är det så kallt i detta långa landet falukorv? Jag förstår inte, varför kan det inte vara sådär 30 grader som det var under P&L förra året? Skulle jag uppskattat under min semester iaf! Har iaf vart i Turkland nu, wiiie, fast SJUKT KALLT att komma hem. Japp, älskar att klaga!

Läste en bra (men sorglig & gripande, som jag gillar dem) bok på planet och så, tog mig typ 2 timmar sammanlagt kändes det som, mest bara sträckläste hela boken! Sarahs nyckel heter den, och handlar om en flicka i Frankrike under andra världskriget. Läs!
På tal om böcker så har jag fått gratis ljudböcker via en sajt som heter storytel.se. Började lyssna på en bok av Johan Theorin (Sankta Psyko), eftersom jag typ ääääälskade en av hans andra böcker (typ Skumtimmen, tror jag den heter. också SVINbra!), men det enda problemet är att folk som läser upp ljudböcker alltid ska prata så långsamt. Tror att boken sammanlagt tog sådär 11 timmar att lyssna på. Wooohhhhh. Men rätt smart! På tal om det så kan jag ge bort gratis ljudböcker från Storytel, om någon känner att de vill lyssna på sin semester eller nått!

Känns så SÄMST att min semester redan är slut, känns som om den aldrig började typ.. MEEN men. Fick lönespec idag så känns ju helt ok. Hihi.
Bilder från Alanya kommer upp när jag har tid och ork, until then,

CIAO AMICI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar