tisdag 31 juli 2012

Me gustas tu

Hejj! Nu är mitt wifi tillbaka, like a baws!

Tänkte bara säga att igår när jag var på topshop så stod det en tjej i kassan som var SJUKT lik Megan Fox! Awkward som jag är stod jag mest och stirrade på henne. Hehehe. Men shit alltså. Vilka gener.

För övrigt har jag shoppat rea som en galning! ÄLSKA REA! Nu när jag fått min första bauntalön (eller ja, större än 3 lax iaf wiiie) och sparkontot är uppfyllt igen känns det helt ok att shoppa lite. Inte överdrivet, men lite! Eller ja, mycket. Me he he. 
Har inte tagit kort på grejerna men på två dagar har jag köpt fyra kjolar (en lång pennkjol, tre korta), en baddräkt, ett par strumpor, en dip dye-tisha, två par trosor, ett par långkalsonger (i leopardmönster, meeeoooww), och ett par sovshorts (så jävla fiiiina). Courtesy of Bik Bok, H&M, Monki och Twilfit. Så jävla fett.

En egobild, just for fun. Schnygg behla.


Pussåkram, ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar