torsdag 31 januari 2013

Tidig helg

Bara torsdag, men redan helg. Åh, då blir man glad! Vaknade bredvid min fina pälskling, städade lite, hade en liten föreläsning, åkte jag hem och däckade i soffan, och så blev det hockey på kvällen. Fick en goodie bag. Jag älskar goodie bags. Och den var sjukt värd; red bull, vitamin well, 2 proteinbarer, hudkrämer och diverse prover, en isskrapa (!), 3 gratis träningspass, massa tamponger... (good to have...) .. och så lite mera inte lika roliga saker. Over all, värt! Bra dag.

Imorgon hade jag velat träna, men hostar fortfarande som en stackars kol-patient så fort jag promenerar lite för fort, så det kommer ju inte hända. Istället kanske jag borde plugga lite, men i alla fall, jag tänker sova! Myyyys. Senare blir det möte på jobbet följt av jobbfest på Berns. Det kommer nog bli trevligt tror jag!

Och på lördag är det min & Viktors månadsdag! Hela 18 månader aka 1,5 år har vi stått ut med varandra nu! Tänka sig. Som hyllning till vår underbara kärlekshistoria lägger jag upp den första offentliga bilden på oss, innan vi ens blivit tillsammans. Sommar! i juni 2011. Hihi.


Jag älskar dig fjärtunge.

Pussåkram och hejdåååå!

1 kommentar: