söndag 3 februari 2013

Dum Vivimus, Vivamus

Märkte att jag skrev fel förra gången, min och Viktors månadsdag var förstås i fredags och inte igår! Förvirrad chey. Dock firade vi igår, med en middag på Jensen's och sedan Django. Mycket mysigt såklart! 
I fredags var det då först möte på jobbet, därefter rörde vi oss mot ett av de andra kontoren där vi förade och sedan vidare mot Berns, där de hade abonnerat hela den stora salongen. Det var en riktigt rolig kväll med roliga trevliga människor! Dock tog jag typ inga bilder, som vanligt med andra ord. Kvällen slutade med en runda på Max (<3) och sedan nattbuss hem, var väl hemma runt 4 eller något, en riktig helkväll vart det allt!

Egentligen har jag inget att skriva, har värsta skrivkrampen idag, allt jag skriver här känns superkrystat, hah. Borde plugga också, men jag orkar inte. Tar det imorgon istället. Heheh.

God eftermiddag & kväll osv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar