torsdag 21 februari 2013

Believe it.

Torsdag redan! Veckan har gått rätt så fort, jag har fått fett mycket gjort. Japp. Den här veckan har faktiskt bara flugit förbi! Antagligen eftersom jag haft sjukt fullt upp hela tiden. Liten recap av veckan som gått!

Fredag; Tenta på förmiddagen och sen hem & träna. På kvällen drog jag till Hugo med grabbarna på lite öl, vin och skumma spel. Skulle egentligen dra ut efteråt, men då det inte blev så hängde jag kvar där hela kvällen. Blev en fin kväll, med en belgare som vi trodde var från Bulgarien, en åsna, massor av guy love och så lite drama på slutet.  Kom hem rätt tidigt, sådär halv 6. Eller ja, sent, beror på hur man ser det. Hö hö.
Lördag; hängde med Carro, Micke och Svea på pg ett tag och sedan gick vi vidare till mp, standard ni vet. Jag mötte upp Viktor som hade varit i stan med sina kompisar och så åkte vi hem och åt mackor istället.
Måndag och onsdag hade jag både jobb och skola, dvs fullt upp hela dagen. Riktigt kaos. Men kul.
Idag skulle jag till skolan på tre timmar roligt seminarium, men så hade min lärare blivit matförgiftad så blev helt plötsligt ledig. Wiiiho! Jag och Viktor sovmorgon, sedan skulle han på intervju och då passade jag på att ta igen ett pass på gymmet! Fit for fight, ni vet. Elleeeeerrr. Nu är jag i alla fall sjukt ensam hemma (förutom les doggisar såklart) så tänkte spendera kvällen med tacos och serier! Värt. Och så har jag lite sovmorgon i morgon också, ännu mera värt. För det är fredag imorgon! Wiiiiiiihooooo.

Sjukt segt att man får lön på måndag för övrigt, är rääääätt så fattig atm. Men men men.

Nu; Criminal minds! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar