söndag 24 februari 2013

BEAT.

Asiatisk mat omnomnom! Helgens tema, minst sagt. Ätit både hemgjord chicken tikka masala och thaikyckling med cashewnötter till middag! Kan man få för mycket av asiatisk mat? Neh, jag tror icke det.
I övrigt har helgen varit rätt skön och chill. Fredagen spenderades hemma med pojkvän och Dexter i ett typiskt fredagsmys. Igår kväll åkte jag och Agnes till Nastasia och Sebastian, där spenderade vi kvällen med beerpong, Mario kart, mon dieu och lite annat kult. Sedan åkte vi taxi hem med en ganska dålig taxichaufför som inte hittade (fast han hade gps). Men vi kom hem i alla fall, det är väl det som räknas. Hehe.
Och i morse kom jag upp tidigt (för att vara mig) och drog till gymmet med Agnes & Tania. Duktigt av oss tycker jag! *klapp på axeln* Promenerade både dit och hem i det suuuuperfina vädret! Kan inte snön passa på att smälta bort också. Vilket härligt vårväder det hade vart. Men snart, snart, blir det vår. Hoppas jag.




Hehe söta duckfaces från gårdagen! Pussåkram nu ska jag minsann åka till Viktor! Good baii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar