onsdag 13 februari 2013

Live it good

Redan onsdag, sjukt snabb vecka! Sitter hemma hela veckan och pluggar till tentan på fredag, utom i måndags då jag jobbade hela dagen (ps. Jobbet är fan underbart!). Men ja, i går och i dag och i morgon är det juridikplugg som gäller! Hej avtalsrätt, associationsrätt, osv osv. Jättekul. Nej då men det funkar.
Har i vilket fall knappt rört mig ur huset på snart två dagar nu, bara tränat lite och typ promenerat med hundarna. Åt inte ens en semla igår! Ojoj, skäms Bella. Fast å andra sidan var det nog lika bra! Försöker att inte äta så himla mycket tjockismat hela tiden, och det går faktiskt bra, so far hehe. Trots att jag har massa glass och choklad och chips och maränger osv hemma. *klapp på axeln*
Japp. Typ så.

Annars händer det inte så mycket nytt just nu. Det är jobb, skola, sova, äta, vara med Viktor, repeat. Ungefär. Hade dock en riktigt trevlig kväll i fredags med Jocke, Palin, Michael och Agnes. Det blev nostalgi på flera olika nivåer och en helt underbart fin kväll helt enkelt!
I lördags gjorde jag sedan en liten trerätters middag till min kära andra hälft eftersom han fick det av mig i julklapp (och jag har varit lat och inte orkat laga förrän nu...). Också mycket bra kväll!

Dagens musik rååå;
Bruno Mars – Locked Out Of Heaven
AKI – När solen går ner

Okej, that's it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar