torsdag 9 maj 2013

Carpe ledigheten!

Idag har jag minsann hunnit med en hel del! Först vaknade jag hos Viktor, varpå jag följde med honom till pizzerian där jag åt typ en knapp halv kebabtallrik (nyttigt med frukost ni vet..). Sedan fick jag skjuts hem, där jag först solade i det finfina vädret, och i min nya bikini hihihi, och läste Sagan om ringen. Sen åt jag lunch och sedan blev det först en lång pw plus en promme med hundarna! Och nu till sist har jag tvättat håret, gjort ansiktmask, manikerat och pedikerat mig! Japp, fett produktiv dag. Nu fortsätter den med en kopp te, måla naglarna och sedan ska jag fixa mig inför kvällens grillning hos Céline.

Igår myyyste vi hos Freja på kvällen, och sedan åkte jag till Viktor och sov! Åhh vad jag älskar långhelger. Ska vara ledig imorgon också, superduperskönt! :D glad chey signar ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar