söndag 12 maj 2013

Efter långhelgen

Hej söndag! Lite söndagsångest, men har ändå haft en ganska produktiv långhelg så det är inte jättefarligt. Manageable så att säga. I torsdags hängde vi hos Céline, grillade och hade allmänt trevligt. I fredags var jag och Annicka i Kista ett tag, där vi bland annat åt lunch på Jensens för endast 25 kr var! Hehe glada tjejer minst sagt! Sedan körde vi ett benpass, jag som inte tränat på typ en månad har ju fortfarande träningsvärk kan jag tala om! På kvällen blev det chillhäng hos Freja med strömavbrott (enda gatan som hade det, lite ovärt), bakande av cheesecakebrownies och lite allmänt spelande typ Vem där? och Twister! Like the good old days. Sedan fick jag skjuts hem till Viktor, sjukt skönt!

Igår skjutsade Viktor mig till Jakan, där jag, Freja & Macke fixade lite vin till kvällens bravader. Sedan mötte jag Katja, vi shoppade lite och åt cheesecake till lunch. Sedan drog jag hem och fixade och trixade lite. Och sedan bar det av till Willys där vi handlade mat och sedan hem till Frejs där vi lagade och åt mat, asgott! Omnommm. Sen blev det kubb med hela sällskapet (dvs jag, Freja, Annicka, Macke, Majkel, Calle, Mika, Johanna och Jocke) och en del vin på det! Riktigt fin och trevlig kväll som avslutades med en nattbussresa hem till lilla Viksjö.

Bild från kvällen!

Idag har jag inte varit superproduktiv, vaknade vid typ tolv och käkade frukost. Sen tog jag och Michael en långpromenad på typ 1 timme och 20 min, så det var ju lite duktigt av oss i alla fall! Nu ska jag snart övningsköra lite med papi och sedan kommer Viktor hit. Blir en bra avslutning på en riktigt fin helg.

Puss på er alla fina vänner som gjort den här helgen lite bättre än alla andra helger!

Kram och puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar