onsdag 26 juni 2013

C'est la vie!

Långsam med uppdateringen igen, i'm sorriii! Men det händer så mycket fast ändå så lite hehe. Summerburst förra helgen t.ex. Roligt! Har blivit moster, det kanske jag nämnde förresten. Midsommar i fredags också, trevlig trevligt, och så lite Görväln-häng. Osv osv.
Den här veckan är jag ledig, se på fan! Måndag spenderades med en sovmorgon, lunch med Jonis och allmänt chillande. Igår hoppade jag in och jobbade lite på mitt gamla jobb, Twilfit. Skönt med extra pengar höhö. Sedan blev det lunch med syster och lite träning på det. Lyckades få skavsår på rumpan, hur lyckas jag?? Mystiskt. På kvällen drog jag till stan och hälsade på i lägenheten som Agnes lånar några veckor framöver. Jag, Agnes och Linn körde en tapaskväll med Amarone-vin, ostbricka och mys på balkongen. Var dock tvungen att dra hem i hyfsad tid då jag kom på att jag skulle ha körlektion på förmiddagen. Fail.
Så idag har jag varit helt slut hela dagen, vet inte riktigt varför. Tror jag sover lite sämre när det är så sjukt varmt och man sover med fönstret öppet, för då kommer det in pollen också. Menmen. Idag började jag dagen med en körlektion, sen åkte jag och shoppade med Katja och Carro i Kista. Mina fynd blev 3 par skor (för 199kr sammanlagt! woooh), en bikini (49kr! wooooohh), en mascara och ett Essie-underlack (också båda på sånt extrapris, woopwoop). Riktig fynddag! Sedan blev det IKEA-middag med "järngänget" (som min mamma brukar säga) och lite gung- och pizzahäng utanför Annickas balkong. Också helt ok! Kom hem med IKEA-chips och chokladskumbollar, eller vad man nu brukar kalla det. Och nu sitter jag i soffan och lyssnar på lite Creedence! Mmmhmmm.
Och imorgon ska jag ta sovmorgon. Så värt det! Gaaah. Den här veckan går alldeles för fort.. Suck.

Jahapp det var det jag hade att säga, hehe. PUSSSSS HEJJJ.

Ps. Jag är supertrött i huvudet så bortse från ev stavfel och särskrivningar och saknade ord! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar