måndag 10 juni 2013

Sommarlovet och livet

Ooh jag är så dålig på den här updaten...! Nu har jag i alla fall sommarlov! Wiiie! Ska jobba 1,5 dag denna vecka och nästa vecka, sedan är jag helt ledig en vecka och sedan börjar jag jobba heltid. Men ändå, skönt! Får lite ångest av att vara för ledig, man måste ju ta vara på ledigheten liksom.

Helgen har varit rätt najs, blev en hel del utgång med en sån långhelg. Men det är också kul ibland! Mamma har haft ett litet födelsedagsfirande, jag har hängt på pg och varit vaken alldeles för länge. Har vänt på dygnet något sjukt, vaknade halv tre igår, somnade vid två och vaknade typ tolv idag, daamn! Och så ska jag upp tidigt imorgon, just typiskt. Menmen så kan det ju gå ibland! Hade tänkt träna och vara duktig idag, men ångrade mig! Hehe. Blir hundpromenad istället och kanske en löprunda.

Lite glada nyheter också! Jag har blivit moster! Hihi. Ja min äldsta syster (alltså inte Julia) fick en liten plutt i lördags! Supermyyyys med en liten bebis. hihi.

Veckans musik är helt klart Oskars nya album! Typ den här låten.
Oskar Linnros – Det är inte synd om dig

Bajjbajj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar