måndag 31 december 2012

New Year etc

Hej mina söta vänner! Idag är det ju nyårsafton, minsann! Ännu ett år har gått alltså, ibland går det fort men samtidigt inte. Höhö. Makes sense och sånt. Så hur har mitt år varit? Jo riktigt jävla fint faktiskt! Hektiskt som aldrig förr, men det gör inte så mycket. Lite höjdpunkter;

Fyllde 20 år - och fick gå på systemet (score!). Höhö, jk.
Umgicks med mina vänner - may seem casual, men ändå helt jävla bäst!
Göteborg & Summerburst, behöver inte sägas mer.
Åkte till Alanya med vänner höhö
Firade ett år med älskling 
Fixade rummet & fick ny garderob, lätt två höjdpunkter, med tanke på hur min garderob såg ut innan </3
Jobbade på Twilfit - billiga underkläder, trevliga kollegor och massa gratisstuff! Och självklart, jag lärde mig mycket också ;)
Festade med vänner
Frankfurt & MTV EMA's med Viktor 
London med mamsen & syster
Klarat av ännu ett år på min utbildning - godkänt på alla kurser, vilket betyder att jag bara har hälften kvar nu! Jippie!
Och till sist, fått nytt jobb!  Som jag dock inte börjat på än, men det lär bli epic!

Så tack alla för detta år, och ses vi inte i dimman ikväll så ses vi nästa år! Tihi.

Annicka & Freja på Aquaria

Trevlig kväll med vänner, godis & vin

Mysfotokväll med Agnes vid Görväln (i typ april, svinkallt! men fint)

Tre söta vänner på min födelsedagsutgång! <3

Kväll med massa vänner!

Grillning med oväntade sjukhusbesök!

En kväll med kubb vid Kallhällsbadet

Återupplevde fjortistiderna med Agnes i Kista

Hängde hos Jonas mamma & var barnvakt! Tripp trapp trull

Snygga cheyer på Summerburst!

Mysig kväll i skärgården på Viktors landställe

Tuffa (fulla) g-rabbar i Skälby, höhö


Grillning vid Lövsta 

Ettårsfirande med Viktor, i vår svit ;)

Snygga b-rudar i Alanya!

Ännu mer Alanya

De tre vännerna och en rand0m photobomber dude i Turkland

Förfest med söta Carro!

Mikas epic födelsedagspresent á la Bella & Agnes

Chillar med bästa vän, höhö muppar.

Viktor i Frankfurt

Viktor på EMA's


Gott nytt år and shiet. Pussva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar