torsdag 20 december 2012

Oh Happy Day!

Ganska så bra dag idag ändå! Sista seminariet i skolan innan "lovet" (man har inga lov när man är student), och så har jag även gjort klart min del av transkriberingen för vårt grupparbete, en finfin dialog om dialoger (djupt värre), så nu har jag lite lov i alla fall! Wiiiie. (Förutom den individuella analysen av transkriberingen och sen gruppanalysen också förståss... Men all that, efter jul! Typ.) Dessutom ska jag träffa fina Viktor för första gången på hela den här veckan (japp, long time), och så har jag ätit cheesecake med fina vänner samt köpt fina glas med delfiner på (superfina<333). Oh, and did I meantion I got a job? WOoooooooooooooooohoo. Och så har jag lite godis i väskan också. Mums.

Hehe, tillbaka till jobbdelen. Jag har ju jobbat på twillan sedan i somras, men jag sökte ett (och bara ett) deltidsjobb för drygt en månad sen eller något. Och två intervjuer senare är det alltså MITT! IIIh. Supertaggad! Av flera anledningar. För det första så är det ett jobb som kallas för Konsultchefsassistent, vilket kanske inte säger er så mycket om ni inte läser det jag läser typ. Men det är typ assistent som hjälper till vid rekryteringar osv. Så om ni ska söka ett jobb inom typ ekonomi där jag kommer jobba så kanske ni får en trevlig telefonintervju med mig! Höhö. Nej men hur som haver, detta är alltså lite det jag läser i skolan, vilket innebär fett med jävla erfarenhet från branschen. Dessutom är det ett jobb med möjligheter till att avancera inom företaget, vilket i sin tur innebär mer erfarenhet och med andra ord en start på karriären för mig! Hehe. Ja så för det andra så har jag med ord precis påbörjat min klättring till toppen! Haha. Personalchef nästa! Japp. Och för det tredje, för det kommer vara så jäkla kul!

Ja nu ska jag sluta tjata om det. Är bara så glad! Hihi. Men trött. Supertrött. Ska lägga mig framför tvn nu tror jag minsann.

PUSSVAaA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar