tisdag 12 mars 2013

Let the sky fall

Tisdag igen. Mediokert. Men imorgon är det lillördag, yeah. Även fast jag börjar 8 på morgonen. Skön vecka det här, bara massa jobb och massa skola. Jobbet är najs dock, men ooorkante skolan. Åh jobbade idag och skrev min allra första jobbannons själv! Det var kul faktiskt, och förvånansvärt svårt, speciellt när kravprofilen var på engelska. Men, stolt över mig själv ändå, fick beröm för att den var jättebra. hihi happiface.

En sak är så typisk dock. Precis när jag börjat komma in i den här rutinen med att träna och så, så blir jag sjuk. SÅKLART. Typiskt typiskt. Lite surt. Ska tröstäta kladdkaka. HEHE bästa lösningen, right...

Alltså, haha måste bara prata om något. Jag är så sjukt paranoid ibland, och på sistone har det blivit värre. Igår var jag helt övertygad om att en man följde efter mig, han var så sjukt rand0m och lite konstig. Jag var på väg hem efter jobbet och kom uppför backen från bussen, och där kommer en man gående på gatan från höger. Jag ska svänga vänster när jag kommer upp för backen, och precis innan jag är uppe svänger mannen ner där jag kom ifrån (alltså hans vänster eller vad man ska säga) och passerar mig. Så svänger jag vänster som jag ska, men får en konstig känsla så jag kollar bak. Och tror ni inte att han har vänt om och går samma väg som jag istället. Snacka om att jag skyndade på sen, haha. Men så kom jag hem och han följde inte in i huset i alla fall så det ska man väl vara glad för!
Och sedan idag när jag kom ner för gatan så står det en mystisk man på min grannes uppfart, svartklädd och ensam. Skitrand0m! Blä. haha fast ja okej jag har en tendens att vara paranoid. Jaja.

Nu ska jag kolla på Criminal minds! (Vadå att jag kanske har kollat lite mycket på det och därför blivit paranoid, hehe nejdå.)

Ps, har inte sett den här förut, men SHIT! Vilken grej. Haha. Watch it! Lätt värt det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar