söndag 31 mars 2013

PåskdagN

Goderdagen! Så att säga. Vaknade i morse och tänkte, fasiken jag ska jobba och till skolan imorgon, buuh! Men sen kom jag på, att man är ju ledig i morgon också, det är ju bara söndag! Så då blev jag lite gladare och åt lite godis till frukost. Omnom.

Har varit en trevlig trevlig helg (so far, den är ju inte över än hihi). I torsdags blev det först lite jobb, sedan en tur på stan med Annicka (köpte ingenting! utom lite lunch. stolt chey hehehe), och efter det en middag med gänget (plus Andreas) på Bamboo City i stan, dvs asiatisk buffé! Omnom. Sedan drog jag Frejz och Annickz till PG där vi hängde med Palin, Jocke, Burden, Johanna, Mackan och Michael. Och sedan blev det efterfest hos Majk (som vanligt), kom hem vid typ fyra eller något, chill. Hehe. Superbra men superlång dag!

Fredagen inleddes med att inte göra ett skit. Åt en god middag och sedan bar det av till Michael igen för att föra och sedan drog vi ut ett litet gäng. Ganska så rolig kväll förutom cidern på mina byxor. Haha.
Lördag blev det familjepåsklunch med alla syskonen och respektive, vilket innebar foodz! Mycket foodz. Och godis, och efterrätt. Man blev minst sagt mätt efter det! Sedan drog jag hem till Michael och kollade på Sex and the city 2 med honom och Mackan, haha. Också kult!

Idag ska jag åka till min lille pöjk, som har varit sjuk typ hela helgen, stackarn! Ska väl äta middag och lite sådär, trevligt trevligt!

Har inte tagit några som helst bilder i helgen, känns lite knasigt, brukar alltid ta någon bild på något. Men nej. Så därför får ni inga bilder heller. Hehe.
Åh imorgon ska jag kanske träna också, det ska bli skönt i så fall, känner mig lite full av mat och massa onyttigheter haha.. Oh well! Det är bara påsk en gång om året ni vet.
PUSS rå! Hajdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar