söndag 7 april 2013

It gets harder every day

Cha cha bloggen! Som man säger, ni vet. Har varit en hektiskt helg! Rolig men hektisk hehe.
Fyllde ju år i fredags, det var festligt! Började med att jobba, sedan en timme innan jag skulle gå hem slutade internet och hela datorsystemet att fungera, så fick en timme att inte göra någonting alls på. Mycket skönt. Sedan åkte jag hem, powernapade, åt middag, öppnade presenter och åt tårta. Omnom!
Och så en utgång på det med bästa brudarna osv. Blev en helkväll med vin, minttu och dans, och så åt jag lite tårta när jag kom hem, bästa fyllekäket ever!

Lördag blev brunch med familjen och Viktor, och sedan följde jag med Mackan Annicka och många fler ut. Också rolig kväll, om än lite ouppstyrt med mycket springande. Men det blev roligt till slut i alla fall! Har inga bilder från helgen på datorn, men det kanske är lika bra med tanke på hur mycket vin man drack... hihu.
Idag har jag varit med Viktor mer eller mindre hela dagen och bara degat! Och så åt vi middag på Max också, omnom igen. Väldigt skönt att ta det lugnt i alla fall efter att ha varit så stressad hela resten av helgen. Snart är det nog läggdags också, som sig bör en söndagskväll när man sovit väldigt dåligt hela helgen!

Det var allt jag hade för denna gång, inte så intressant kanske menmen nu vet ni hur min helg såg ut hehe! Pyssvvvaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar