torsdag 11 april 2013

Piú bella cosa

Wazzup broes? Äntligen torsdag, för då är det fredag imorgon! Wiiiie! 
Fullt upp idag, först information inför val av inriktning i skolan (vi ska välja en av tre inriktningar på programmet inför nästa termin), har fram till måndag på mig, ångest! Sedan lite skola på det, och har även lyckats boka in mina två första körlektioner på körskolan! Håhåhåh. Ännu mer ångest! Har inte övningskört sedan innan vintern, det vill säga typ sju månader sen eller något sånt kul. Men det ska bli roligt faktiskt, hihu. 
Nu tänkte jag även försöka hinna träna och sedan laga lite middag och sedan kanske dra över till grenis på lite torsdagsmys.
Dock börjar man ju tidigt imorgon och kör jobb till 13 och skola till 17, men det är så lugnt så, för sedan är det ju helg! Och i helgen ska jag inte göra ett SKIT! Jag är dessutom ledig på måndag, så blir som långhelg! 

Synd att jag inte har några pengar att shoppa för, för min önskelista har flera miljoner saker på sig känns det som! Bland annat har ju nelly.com börjat med River Island, faaarligt! Visserligen fanns det ju på asos tidigare, men känns om möjligt ännu lite farligare om det finns i Sverige och det är billigt med frakt osv. Dessa saker skulle jag inte tacka nej till!


Pussåkram! Hihu tihi. osv osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar