måndag 22 april 2013

Monday blues

Monday monday. Och en händelserik sådan! Började med sovmorgon (viktigt efter en helg som denna), och så har jag varit på körskolan för min första körlektion, håhå! Sjukt roligt var det! Har inte kört något alls sen typ i november eller något så var lite ringrostig, men det gick riktigt bra ändå. Taggad på körkortet yaao!
Och jaa om sådär en halvtimme bär det av till skolan för att lära sig lite om HR i ideell sektor, yes well why not. Och nu ska jag även ansöka om semester i sommar, kanske hela FYRA veckor! Woop woop, förra året var jag ledig två, så det hade varit nått att få vara ledig!

I fredags var det sent födelsedagsfirande för mig, det var väl roligt, hehe. I alla fall till en början. Sedan började folk kaosa ur runt kanske två; folk spillde alkohol på mattan, fimpade i blomkrukor (och slängde ciggpaket på min baksida, hur idiotisk kan man vara? dumbasses) och var bara allmänt dräggiga. Inte roligt att städa dagen efter heller, åh hå i'll tell you that. Men håhå nu har jag i alla fall provat på att ha en hemmafest så jag behöver aldrig ha det igen. Inget gick sönder i alla fall, det får man vara glad för! Och jag fick 36 kr pant som jag & syster köpte glass för, så det var värt!
Ja i lördags gjorde jag typ ingenting, bara städade och chillade och åt pizza, och igår pantade jag burkar, slängde glas, köpte glass, åkte till  Lakritsfestivalen med syster och gick på lägenhetsvisning. Fullt upp alltså.

Denna vecka blir också sjukt kaos, ska jobba, plugga, övningsköra, shoppa (woooop!!), osv osv. Men peppäää ändå! Speciellt på att shoppa, åååååååhå längtar tills lönen kommer mmmhm!

Pusspusshajhaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar