söndag 28 oktober 2012

En söndag till




Har inte "hösten" gått väldigt snabbt? Jag tycker det. Det var nyss augusti, och snart är det fan jul. Mycket som händer på en gång nu, kanske därför!

Igår var jag ute med bästa Johanna, som åker till Australien på tisdag, och lämnar mig här i kylan i mer än FYRA MÅNADER. ÅÅÅÅåh kommer sakna henne. Buhu buhu. Men jag hoppas i alla fall att hon, Mika och Gabbi får det uuuuuunderbart i the land down under! Puss på er. Ps köp presenter till mig, och samla mynt i NZ till mig, och ta en himla massa kort! <3

Idag är det kallt. Brrr. Inte orkat gå utanför huset idag, tänkte göra det, ångrade mig! Men det är kallt i huset också. Svinkallt. Som vanligt. Hehhe snacka om att jag inte har något att säga! PUSS bara.

Gårdagens låt förresten, David Guetta – She Wolf (Falling to Pieces) [feat. Sia] .

Life is good. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar