torsdag 11 oktober 2012

FEzT

Dags för ett blogginlägg! *yeeey* som ni längtat!

Ojoj händer så mycket i livet nu, hinner knappt sova, hinner ej träna, orkar inte dra till pg på torsdagar, orkar inte övningsköra. Näää det är inte optimalt! Inte alls faktiskt. Buhu.
Men nästa vecka har jag tenta så då är den ena kursen över, ska bli skönt! Även fast det innebär typ fyra dagar konstant plugg. But it's aaall good.

Annars då? Jobbar, är i skolan, äter, hänger med viktor, sover, repeat. Lite så är det just nu. Så jag är tät! Och trött. Hihi. Men shiiiiiet har bestämt att jag ska vara ledig hela (eller nästan hela) sommaren nästa år, och bara spendera alla mina pengar! Hehe. Får väl se om det händer.

Hade lite utförsäljning på jobbet idag, eller ja, miniutförsäljning. Så nu har jag uppdaterat underklädeslådan lite (igen...!), me likey! Strumpor trosor body linne bh osv. Mikket billigt mikket bra.
Kanske ska göra lite reklam när jag ändå är igång, Twillans nya webshop är ju uppe nu! Feezt. http://www.twilfit.se/shop
Mina tips är lätt bhn Nova, skitsnygg och sjukt snygg push fast den inte är vadderad (eller ens en pushbh), trosorna Elin (kanske inte så snygg på bild men sitter sjukt braaaaaa!), Dolly string (bästa!!!) och Alma sidenshorts, som jag till och med råkar ha på mig just precis nu, fast i svart. Fett bäst. När jag tänker efter är jag helt klädd i Twilfit-kläder, he he. Sockor, shorts, trosor och linne. Mikket bra med andra ord.
Så, nu har jag promotat klart. spring och köp ba. Typ hanky panky, bästa. Eller Stella McC, finns i gallerian!
okej. nu är jag klar på riktigt. Promise.

Imoooorgooon blir det först en massa plugg, en liten paus för en shoppingrunda med Agnes, mera plugg, och sedan lite middag och fezt för Mika som fyller Systemet! Wiiie! Det blir askul. Är sjukt peppad. Kommer bli så jävla roligt att träffa alla bästa finaste vänner!
Så här festligt blev det förra året på hennes födelsedag, let's toppa det i år!


Dags för lite criminal minds och antagligen Hart of dixie också! Mmmmhmm! Pussåkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar