tisdag 16 oktober 2012

Några koppar kaffe

Ja imorgon då är det tenta, som jag (INTE) längtar! Det ska bli sjukt skönt när den är över, och avklarad. Skulle vilja att det är torsdag, så det bara kan vara över. Men den här tiden imorgon, ja då är den det!
Jag borde med andra ord sitta och plugga right now. Händer det? Knappt. Var i skolan i morse för ett seminarium på den andra, parallella kursen (dålig timing såhär dagen innan tentan, suck), satt och skrev (dvs inte jag utan min grupp) in små siffror i ett program, programmet gjorde diagram, sedan gick vi hem. Värt. Not. Ja ja då kom jag upp i alla fall.
Kom hem typ vid halv 12, och sedan dess har jag ätit, kollat liiiiiite på tv, gjort kaffe, kollat runt vad det finns för jobb på monster & metrojobb & academic work, och blocket också (inte för att jag behöver något nytt jobb just nu..), facebookat... Ja, allt utom det jag borde göra. Men min hjärna är bara SÅ ur funktion idag! Det är inte nådigt. Det tog ungefär sju gånger för mig att räkna vad 0,25 gånger 5 är. Japp på den nivån är det. Oh well, efter det här blogginlägget ska jag börja. Ska ska ska, lovar.

Men först tänkte jag bara vara lite djurvänlig. Mina nya skrivbordsbakgrund. För att sköldpaddor is the shit. (skiträttstavningsprogram i chrome som vill särskriva sköld paddor. och sär skriva. och inte kan stava chrome. DAFUCK?)



Nu måste jag fan plugga. Tur att jag har lite kaffe kvar. Och pluggmusik som fröken del Rey!

Lana Del Rey – Blue Jeans - Album Version - Remastered

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar