torsdag 25 oktober 2012

If I could.

Maldiverna - Bild 3


Ja då skulle jag åka hit. Maldiverna. Åh. Saknar värmen såhär när det ASsnöar utanför.. buhu. Vill inte ha vinter. Suck.

MEN jag får ju en liten minisemester om sådär två veckor! Jaa!
Jag vann ju två VIP-biljetter till MTV EMA's (European music awards) i Frankfurt! Haha. Vet inte hur det gick till, men jag är rätt taggad! Blir en myshelg/partyhelg med min bästa, äntligen får jag åka på semester med honom! <3 Och Psy kommer ju. Hihi. Peppen!

Idag har jag både jobbat OCH pluggat, och gissa om jag inte har en tentainlämning nästnästa vecka. Japp. Ingen vila här icke! Nä man får inte det man vill ha här i livet genom att slappa minsann. Lesson learned! Men imorn blir det lite sovmorgon (9 istället för halv 7, taggad!!), sedan ska jag träna med Grenis och sen tentaplugg! Wooop. Inte.

PUSS HEJJDÅÅ nu ska jag lata mig hi hi hi. tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar