söndag 4 november 2012

Come and take a walk on the wild side

Igår blev det en liten spontanutgång med katten, det skulle bära av till stan men eftersom hennes leg hade gått ut så följde vi med Yass och co till mp istället. He hu jag ska nog sluta hänga där. Men det var mycket trevligt i alla fall. Det blev förning med vodka och nyttig juice, skoproblem, bussfest, en drös egobilder, lite dans, lite ticke (minnen<3 haha ååh), toalettäventyr, häng med bästa svea, efterfest med deeptalk om livet med bästa svea, och sen en promme hem med rådjur som sällskap. Over all en lyckad kväll ändå!

Måste säga att jag saknar mina vänner, ja lite faktiskt. Jag vet inte riktigt vad som hänt, men det är inte samma sak som det var för några år sedan. Visst, alla jobbar och grejer, men ändå, är man riktiga vänner tar man väl tid för varandra. Men det funkar väl kanske inte så för alla har jag märkt. Inte för att låta bitter, men ibland kanske man måste lämna något gammalt som inte fungerar för att något nytt, bättre ska dyka upp. Vi får väl se vad tiden för med sig. Om inte annat får jag väl bara umgås med min söta pojkvän hela hösten och våren till världens bästa vän kommer hem igen!

Fick en liten nostalgitripp tillbaka till Rhodos nu när jag var ute med katten, ååh så här får ni lite bilder från den resan. haha. dör.









Kärlek, gucca och ticke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar