fredag 23 november 2012

Mais bonjour mes amis!

Idag har jag varit lite produktiv i alla fall! Först och främst var jag i skolan halv 9 och gjorde först lite grupparbete, sedan föreläsning mellan 10-12. Efter det åkte jag till city och gick runt lite, införskaffade lite presenter samt tre par skor!

Skorna handlade jag ironiskt nog på Skopunkten! Jag brukar aldrig handla något där eftersom jag vanligtvis inte hittar något som jag tycker är fint. Jag var dock på jakt efter ett par skor som jag sett hos din sko för någon vecka sen, nämligen ett par typ kängor med lite ludd i, som jag tänkte ha som "övergångsskor" tills jag hittar några mer rejäla skor. Ni vet såna som man kan ha när det blir snö, om det nu blir snö i år. Hope not. Hihi. Hur som haver, gick in där på Din Sko i Feetfirst vid Åhléns, där de har flera olika skoaffärer alltså, och letade efter de där skorna, men hittade dem inte. Nähe tänkte jag, då går jag och kollar om de har något roligt på skopunkten (det stod att de hade rea, couldn't resist..). Och jodå, minsann! Det blev ett par typ kängor, också med ludd i (översta bilden), och så ett par låga silvriga pumps för vardagsanvändning (nedre bilden) och ett par likadana svarta, som jag inte orkade ta bild på! ps glad chey när jag får hålla i skor <3




Sedan jag kommit hem har jag först käkat lunch och sedan suttit och pluggat lite. Nu ska jag snart fixa lite saker, hoppa in i duschen och sedan dra mot stan för födelsedagsmiddag! Annicka fyller ju (äntligen) 20 år. Tihi.

kram och hejjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar