torsdag 15 november 2012

Finally the clouds part

ÅÅÅh jag är så glad! Snart är jag klar med denna djävulstenta! Eller ja tentarapport, fick ju Fx (det betyder nästan godkänt för er som inte är familjära med dessa universitetsuttryck), så behövde uppdatera en del av mina svar (ja nästan alla hehe) i en rapport för att få godkänt. Det var min allra första tenta som jag inte fått godkänt på så snacka om att jag blev nedstämd, men ja det kunde ju ha varit värre. Behövde faktiskt inte göra omtenta. Hur som haver så börjar den ÄNTLIGEN falla på plats, har skjutit upp den en vecka nu men det är deadline på måndag så nu var det dags att ta tag i den kände jag. Ska göra så mycket jag hinner imorgon och sedan är jag kanske äntligen klar!

Och sedan är det ju helg! Nästa vecka blir det mycket att göra igen, och veckan efter det också. Men då har jag tenta på en annan (ny) kurs, och sedan på fredag om två veckor åker jag till London! Så det finns i alla fall lite att se fram emot i höstmörkret och pluggkylan. Och sedan blir det ju jul (och jullov i typ två veckor woooopwoopppp!), och nyår och allt sånt. Och sen är det snart sommar. Nästan i alla fall.

Nu ska jag kolla på Criminal Minds med min lilla hundis som har bosatt sig i mitt knä hihi. Tog lite bilder på henne men min cam är så jefla dålig så det ser ut som ett svart fluff. Fast å andra sidan är mina hundar mest bara svart fluff. But that's the way I like it!



Pussåkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar