fredag 9 november 2012

Light up light up


Känns knasigt att veta att vid denna tid imorgon är jag och Viktor i Frankfurt av alla ställen! Jag har haft så fullt upp att jag knappt hunnit förbereda mig för det. Det är så mycket jag ska hinna göra idag också, packa och tvätta håret och fixa och dona med allt möjligt! Boardingkorten är i alla fall utskrivna och jag tog mig till och med tillfälle att köpa en ny klänning for the occasion, hihi.
Och juste, min kompis Sara vann likadana biljetter som mig, så lite svenskt sällskap får vi i alla fall!
Annars ska vi äta Schnitzel, dricka Bier och tanzen till Gangnam style! Hihi åh peppen. För övrigt har jag och Viktor aldrig åkt någonstans utanför Stockholm tillsammans (borträknat Rhodos då förståss), så det blir en utmaning minsann!

Sitter och mumsar på världens godaste hembakta cupcakes förresten, chokladcupcakes med mintchoklad och chokladfrosting. Hehe. Nej vadå choklad är inte min last... Ominominoooom. 
Nä okej nu ska jag packa. Eller nått. Iiiih. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar