måndag 7 maj 2012

Dagens hittar!

Det har varit en ganska bra dag idag!
För det första, långpromenad med agnes, vi gick i drygt 1½ timme! Bra gjort av oss, mina fötter är lite möra men det är helt okej ändå!
För det andra, Agnes visade mig Pottermore! För oss Harry Potter-fans, som läst alla böckerna (när de kom ut, såklart!) och sett alla filmerna (minst 2 gånger, jadå!). Mycket skoj faktiskt. Men nu är jag ju lite nördig när det gäller HP.
Och för det tredje, så var jag ute och övningskörde med pappa. Och, jag körde utanför parkering för första gången! (Om man inte räknar den gången förra sommaren då jag körde lite automatbil  på landsväg i västmanland, men det gör jag inte, haha) Det var i alla fall jättekul! Ska skriva in mig på körskolan i veckan eller något, sen blir det köra av! Bokstavligt talat.
Och imorgon ska jag också skriva anställningskontrakt för mitt sommarjobb. Ska jobba med lite administrativa saker på Twilfits huvudkontor, där min syster jobbar och där jag jobbat lite under våren. Så det blir roligt det också. Men just nu ska jag kolla på Criminal Minds, och sedan sova!

Ha en fin vecka allihop! Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar