måndag 28 maj 2012

Monday monday

Hejhej! Tråkigt väder men man kan inte få allt... Eller?
Här är lite bilder från senaste veckan, onsdag & framåt! :)

Kubb vid Kallhällsbadet

Kubb!

Hehe knas

Söta Freja & en halv Erik

Bolinder jaah

Oh yeah egobella, höhö. (Skitsnyggt att mina armar speglas i glaset.. jah!)
Agnes i Kista, nostalgi fjortistider! Haha.

Igelkott i Kista!

Latte omnom, @Tasty's

Vallentuna

Frejs & jycke i Vallentuna

Jonas & jycke

Erik & Jonas lillasyster i Vallentuna

Hehe Frejs & vovve busar!

Mys framför Eurovision, som en svennebanan.

Dagens shopping! Tygskor..

Jeansshorts!

Dip-dye shorts.

Långt linne.

Idag har vi skrivit klart vårt fältarbete i skolan, var förbi och lämnade in det, sååå skönt! Då är det bara en redovisning på torsdag som är kvar, känns verkligen superbra hihi. Efter det var jag på arbetsintervju, som receptionist en gång i veckan. Det gick bra, men osäkert om jag får det då det verkade som om de ville ha någon mer eller mindre direkt, och jag jobbar ju tills mitten av augusti åtminstone.. Jaja! Man får väl hoppas, hade varit jätteskönt att få bestämda arbetstider! Åååh. Jajajajaaaa.

Ska kanske träna ikväll, imorn är jag ledig och ska träffa Viktor hela dagen. Mysigt och skönt att vara ledig! Hihi. Men nu ska jag kolla på Criminal Minds, och kanske även försöka mig på ett avsnitt av American Horror Story, hmm! Hadetbratjaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar