torsdag 17 maj 2012

Kristi Himmelsfärd

Nu har vi påbörjat ett nytt projekt här hemma i huset, nämligen att måla & tapetsera om i mitt sovrum! Så idag har vi flyttat på alla möbler, spacklat, tejpat och tagit bort lister. Och imorgon ska vi börja måla!
Lite bilder från dagen; först lite möbler, sedan en list (och man ser lite hur färgen ser ut som jag har nu, ljusgröna tapeter som sattes upp för säkert 10 år sedan!), och till sist lite tejp & plast. 




Så nu får jag bo i min systers övergivna rum i några dagar, sikket äventyr.
Efter förberedelserna i sovrummet gick vi ut och gjorde lite trädgårdsarbete. Jag rensade gräs ur jordgubbslandet, och det känns bra att göra nånting vettigt he he. Plus att det var ju rätt fint väder! Eller ja det är det fortfarande, men det börjar bli lite kallare.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar