tisdag 8 maj 2012

Where have you been all my life?


Mumsig kvällsmacka; runda björn (typ som hårda tunna polarkakor, suuupergoda) med smält mozzarrellaost och lite salladskrydda. OMNOM säger jag bara!
Annars har den här dagen mest bestått av tjockisbella (mat <3) haha. Och en stund på gymmet med frejs! Så det känns helt okej.


Träningsoutfiten här uppe, säässsyy, och bredvid smoothie från john chris coffee när jag var i staden med Agnes på eftermiddagen. Sedan har jag även mött min vän Jonas på en mjukglass med strössel (sommarfeeling!) i Jakobsbergs centrum. Och sedan bjöd mamsen mig på daimglass, haha. Men det var gott! Någon gång ibland måste man ju få unna sig, right?
Nu är dagen för övrigt på väg mot sitt slut, jag ska upp tidigt (för att vara min nuvarande rytm) för att gå med mina hundar till trimmning, dvs. att de små fåren ska få klippa sig! På tiden, minst sagt. De är så sjukt lurviga!  Sedan ska man få lite skolarbete gjort också, antar jag.

Hmm den här bloggens tid & plats är inställd på USA har jag märkt, lagom konstigt när det står att jag skrivit ett blogginlägg 4 på natten när det egentligen var vid 1 på dagen. Borde lista ut hur man fixar det.. Jaja! Petitisser.

Sov gott nu allihopa! Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar